fbpx

Wesele w Restauracji Soplicowo w Łodzi

Zachwyt, czułość, ogromne wzruszenie i dwoje ludzi, którzy ślubowali sobie dozgonną miłość A wszystko to uchwycone w kreatywnych i klasycznych kadrach. Zapraszamy Was do obejrzenia reportażu ślubnego Magdy i Kuby.

Poznaliśmy się 13 lat temu, jakieś 1400 km od domu. To były niezapomniane wakacje. Jakub, sądząc, że jestem innej narodowości, ogromnie się zaskoczył, gdy okazało się, że rozumiem, co mówi do mnie w języku polskim. Zaczęło się od przyjaźni, którą udało się utrzymać 6 lat. Potem było już tylko lepiej – zakochaliśmy się w sobie po uszy. Połączyły nas ekskluzywne wczasy na Bałkanach, gdzie bryza Morza Czarnego muskała nas po policzkach – było to w Bułgarii. Jakub, co mnie oczarowało i wzrusza do tej pory, nagrał na płycie składankę z muzyką, którą uwielbiałam ówcześnie. Jeszcze kilka lat temu słuchaliśmy tej składanki z wielkim wzruszeniem. Jesteśmy doskonałym przykładem tego, że prawdziwa przyjaźń jest podstawą udanego związku.
wspomina Magda.

Magdę znaliśmy już wcześniej, z czasów studiów i niezmiernie ucieszyliśmy się, kiedy zadzwoniła i powiedziała, że wychodzi za mąż. Co więcej – zakochani wybrali właśnie nas do uwiecznienia początku ich wspólnej drogi. Najpierw spotkaliśmy się na sesji narzeczeńskiej w Łodzi, by potem uwiecznić ich uczucie na reportażu ślubnym.

Z niecierpliwością czekaliśmy na moment, kiedy będziemy mogli podzielić się fotografiami ze ślubu Magdaleny i Jakuba. Mimo że nie spotkaliśmy się na sesji plenerowej, możemy z pełnym zadowoleniem pokazać Wam to, co udało nam się uchwycić podczas przygotowań do jednej z najważniejszych chwil w ich życiu. Co to było? MIŁOŚĆ!

Przygotowania do ślubu – Hotel Puro Łódź

Przygotowania rozpoczęliśmy od sesji w mieszkaniu Magdaleny i Jakuba, gdzie fotografowaliśmy Jakuba. Mieliście okazję już je zobaczyć w kadrach sesji narzeczeńskiej. Magdalena wybrała Hotel Puro, który zachwycił ich na kilka tygodni wcześniej również przy okazji poprzednich zdjęć. I nie ma się co dziwić. Hotel Puro to najbardziej designerski hotel w Łodzi, który dopieszcza swoje wnętrza w każdym calu. Znajdziemy tam przepiękne pokoje ozdobione najlepszymi detalami. Apartament, w którym spotkaliśmy się z Magdą był zachwycający! Ogromne okna z widokiem na Pałac Izraela Poznańskiego robiły wrażenie i idealnie komponowały się z klimatem ślubu. Suknia ślubna (Amy love bridal) rewelacyjnie podkreślała urodę i charakter Panny Młodej. Po błogosławieństwie, które ogromnie wzruszyło wszystkich, udało nam się wykonać kilka niepowtarzalnych kadrów w Hotelu Puro.
To miejsce to doskonały dowód na to, że sesja ślubna w Łodzi jest wspaniałym pomysłem. Niepowtarzalne i zachwycające wnętrza idealnie dopełniają śluby w stylu glamour.

Kościół pw. Podwyższenia Świętego Krzyża w Łodzi

Ślub odbył się w kościele pw. Podwyższenia Świętego Krzyża w Łodzi. Wzruszenie i szczerość – tymi  prostymi słowami możemy opisać to, czego byliśmy świadkami i co udało nam się uchwycić na fotografii. Do tego pełna naturalność i ogromne uczucie łączące Magdę i Kubę. Ta XIX-wieczna świątynia stanowiła rewelacyjne tło do klasycznych kadrów i wyśmienicie wpisywała się w klimat całego ślubu. Trzyczłonowy kościół zbudowany na tle krzyża okazał się wspaniałym wyborem – wpadające światło dopieściło fotografie w subtelny sposób. Ten ślub zapamiętamy na długo.
Magdalena i Jakub nie dali po sobie poznać żadnego stresu – wręcz przeciwnie. Ich radość płynąca z tej chwili i szczęście widoczne w ich oczach udzieliły się także gościom. Moment składania przysięgi był zdecydowanie najbardziej wzruszający. Narzeczeni nie mogli tego dostrzec, ale naszą rolą, jako fotografów, było uchwycenie emocji towarzyszących gościom. To była naprawdę doniosła i wyczekiwana chwila!

Wesele w Restauracji Soplicowo

Przyjęcie weselne miało miejsce w restauracji Soplicowo, położonej w dawnym pałacyku Wilhelma Teschemachera, który został zbudowany około 1890 roku. Niezaprzeczalnym atutem tego miejsca jest przepiękny ogród z drewnianymi altanami. Ozdobne odrestaurowane wnętrza idealnie dopełniły sesję ślubną w Łodzi. Piękny drewniany hol z flamandzkim lustrem kominkowym intarsjowanym i inkrustowanym kością słoniową i kamieniami półszlachetnymi w hebanie – wszystko to znajduje się w centrum miasta. Całą imprezę poprowadził DJ Piotr Rogósz, który zadbał o wszystkich gości, proponując różne style muzyczne oraz zabawy.

Szukasz fotografa z Łodzi?

Sesja ślubna w Łodzi to doskonały pomysł. Wykonywanie reportażu w tym mieście i jego okolicach to dla nas czysta przyjemność i ogromne pole do popisu. Istnieje tutaj dużo ciekawych miejsc, które chętnie odkrywamy ciągle na nowo. Stanowią one wspaniałe tło do reportażu ślubnego. Zresztą zobaczcie sami. Przed Wami Magdalena, Jakub i ich MIŁOŚĆ.

Szukacie idealnego fotografa, który wykona niepowtarzalny reportaż ślubny? Skontaktujcie się z nami. Zadbamy o to, by zatrzymać dla Was to, co najpiękniejsze.